Julafton.


På julafton jobbade jag till 12:00, sedan hämtade jag mormor, farmor och Fredrik innan vi begav oss upp till byn med vyn. Där väntade tomtetjänst och julgröten på oss.  







Jag fixade håret på lilla mormor mitt i dagen.






Den som väntar på något gott.







Hon var förväntansfull.






Anna kom upp på kvällen och öppnade julklappar med oss, och här sitter vi och tittar på julklapparna vi fått och tar det lugnt en stund.




Sedan skjutsade vi ner tanterna vid 22 tiden. Vi hade en underbar jul.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fina fina mormor! Sååå glad att se kort på henne! Gooo Emelie! Blogga pÅ! =)

2011-01-20 @ 16:02:03
URL: http://www.lisakall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0